Friday, June 1, 2018

ကြ်န္မ၏ ေမာင္ငယ္ ေမာင္ေအးဝင္း ေရးသူ - မျမင့္ခိုင္


ကြ်န္မ၏ ေမာင္ငယ္ ေမာင္ေအးဝင္း 

ေရးသူ - မျမင့္ခိုင္






 

သည္ေခါင္းစဥ္ကို ဖတ္မိလိုက္သည္ႏွင့္ ကာယကံရွင္မွအပ (ကာယကံရွင္လည္း ပါေကာင္းပါမည္) ဘဝင္မက် ျဖစ္မိမည္ ထင္ပါသည္။ မွန္ပါသည္။ လံုျခံဳေရးအရာအရွိ ပုဂၢိဳလ္တဦး၊ အသက္ ၆၆ ႏွစ္အရြယ္ ဂုဏ္သေရရွိ လူသားတဦးျဖစ္ေသာ "ေအးဝင္း(လမင္းတရာ)" အား ကေလးသူငယ္တဦးသဖြယ္၊ စာမ်က္ႏွာထက္တြင္ ေမာင္ - တပ္၍ ေခၚေဝၚသံုးစြဲ လိုက္ျခင္းသည္ အ-ဂါရဝတရား ျဖစ္သြားသည္လား မေျပာတတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မကေတာ့ သူ႔အမည္ကို သည္လိုဘဲ ေခၚၿပီး ႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါသည္။

+++++ +++++ +++++ +++++

၁၉၇၉- ခုနွစ္အကုန္၊ ၈၀- ခုနွစ္အစ၊ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၄၀ နီးပါး ကာလက သူ႕ကို ကၽြန္မ စ၍ ေတြ႔ဘူးခဲ့သည္။ သည္တုန္းက ကၽြန္မ၏ "အတံု႔ရွိလွ်င္ ေၾကေစသား" စာအုပ္ ထြက္ၿပီးခ်ိန္။ ကၽြန္မထံ သူေရာက္လာသည္။ ေရႊဘံုသာလမ္း အလယ္ဘေလာက္တြင္ "လမင္းတရာစာေပ" အမည္ျဖင့္ စာအုပ္အငွားဆိုင္ဖြင့္ထားေသာ လူငယ္ကေလး။ သည္တုန္းက ကၽြန္မတို႔ နွစ္ေယာက္စလံုး လူၾကီး မျဖစ္ၾကေသးေသာ အသက္အရြယ္။ ကၽြန္မထက္လည္း အေတာ္ အတန္ ငယ္ပံုရသည္။ သို႔ေသာ္ သူစိမ္းတေယာက္၊ သူ႔အလုပ္အကိုင္ သူ႔ဂုဏ္သိကၡာနွင့္ ဆိုရင္ေတာ့ "ကိုေအးဝင္း"။ သူလည္း စက္မႈတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားေဟာင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကၽြန္မစာအုပ္ကို ထုတ္ခ်င္ေၾကာင္း၊ သူက ေျပာသည္။ အလွမ္းေဝးေသာ ၿမိဳ႔လည္ေခါင္မွ သူ၏ "လမင္းတရာ" စာအုပ္အငွားဆိုင္ကို ကၽြန္မ မသိပါ။ သူ႔ကိုလည္း ကၽြန္မ မသိပါ။ သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းေဆြ ေက်ာင္းမ်ိဳး၊ အေျပာအဆို ေအးေဆးယဥ္ေက်းျခင္း၊ ယခင္ထုတ္ေဝသူနွင့္ မည္သည့္ စာခ်ဳပ္စာတမ္းမွ် ရွိမေနျခင္း စေသာအခ်က္မ်ားေၾကာင့္ စာအုပ္ေရးေပးရန္ ကၽြန္မ သေဘာတူလိုက္ခဲ့သည္။

ပထမစာအုပ္ "အေမွာင္မွလြန္ေျမာက္ျခင္း" (၁၉၈၀ - ဇူလိုင္)

စာအုပ္ထုတ္ေဝသူဆိုတိုင္း စာေပအႏုပညာဟူသည္ ဘာမွန္းသိသည္မဟုတ္ေၾကာင္း ထုတ္ေဝသူအခ်ိဳ႔နွင့္ ဆက္ဆံဘူးၿပီး ျဖစ္ေသာ ကၽြန္မက အနည္းငယ္ သေဘာေပါက္ခဲ့ ၿပီးပါၿပီ။ ယခု လုပ္ငန္းအရ ေျပာဆိုဆက္ဆံလာရေသာအခါ "ကိုေအးဝင္း" ၏ စာေပဟူေသာ အႏုပညာ အေပၚ နားလည္ေလးစား ျမတ္ႏိႈးမႈ ကို ခန္႔မွန္း၍ ရလာသည္။ သည္ေတာ့ ယခင္ထုတ္ေဝသူ မ်ားကဲ့သို႔ သူက စာမူလာယူ၊ ကၽြန္မက စာမူေပးလိုက္၊ စာအုပ္တိုက္ကို သြားစရာမလိုေသာ ပံုစံ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ အလွမ္းေဝးေသာ ၿမိဳ႔လည္ေခါင္မွ သူ၏ "လမင္းတရာ" သို႔ ကၽြန္မ တကူးတက အလည္ ေရာက္ေရာက္ သြားခဲ့ပါသည္။ သည္မွာ သူ၏ စာေပစိတ္ကို ေတြ႔ရျခင္းပါဘဲ။ စာအုပ္ အငွားဆိုင္ဟု အမည္တပ္ထားေသာ အျခား စာအုပ္ဆိုင္မ်ားကဲ့သို႔ အဖတ္မ်ားေသာ ဝတၳဳ မဂၢဇင္း၊ ကာတြန္းစာအုပ္မ်ားသာမကဘဲ၊ ႏိုင္ငံေရး၊ သမိုင္း၊ သုေတသန၊ အတၳဳပၸတၱိ၊ ဂႏၳဝင္ ဝတၳဳစာအုပ္ေကာင္း မ်ားစြာကို "လမင္းတရာ" တြင္ ကၽြန္မ ေတြ႔ရပါသည္။ သူ႔ဆိုင္သို႔ မၾကာခဏေရာက္၊ ဝတၳဳအေၾကာင္း၊ စာအုပ္အေၾကာင္းမ်ား ေျပာျဖစ္ရာမွ သူသည္ ကၽြန္မႏွင့္ စကားေျပာ၍ရေသာ မိတ္ေဆြတေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့သည္။ သည္လိုနွင့္ "အေမွာင္မွ လြန္ေျမာက္ျခင္း" ေရးၿပီးသြားၿပီ။ အခ်ိဳ႔ ထုတ္ေဝသူမ်ားကေတာ့ သူတို႔ အပ္ခ်င္ေသာ ပန္းခ်ီ ဆရာနွင့္ အဖံုးပန္းခ်ီ အပ္ၾကသည္။ သူကေတာ့ ကၽြန္မဆႏၵကို ေမးပါသည္။ ကၽြန္မၾကိဳက္ေသာ ပန္းခ်ီဆရာ အမည္ကိုေျပာေတာ့ သူလက္ခံပါသည္။ ပန္းခ်ီဆရာ "ကိုစံတိုး" ထံ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ပံုသြားအပ္ၾကသည္။ ကိုစံတိုးက ဝတၳဳေနာက္ဆံုးပိုင္း အေၾကာင္းအရာကို သိရလွ်င္ ပံုဆြဲရတာ ပိုေကာင္းသည္ဆို၍ ဝတၳဳနိဂံုးပိုင္း မူရင္းကို ေပးခဲ့ပါသည္။ သည္မွလည္း ကိုစံတိုးကို ကၽြန္မ အလြန္ေလးစားသြားသည္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သူ႔ပံုေတြ အသက္ဝင္သည္ မဟုတ္လား။

အဖံုးပန္းခ်ီ ကိစၥၿပီးေတာ့ ဝတၳဳေၾကာ္ျငာ။ နာမည္ႀကီး စာေပအႏုပညာမဂၢဇင္း "ရႈမဝ" တြင္ သူထည့္ေပးပါသည္။ မွတ္မိေနပါသည္။ ေၾကာ္ျငာကိစၥအတြက္ ရႈမဝမဂၢဇင္းတိုက္တြင္ ကဗ်ာဆရာ "ေမာင္ျမင့္ျမတ္" က ကၽြန္မတို႔ကို လက္ခံေတြ႔ဆံုပါသည္။ "ေမာင္ေဆြတင့္" "ေမာင္ျမင့္ျမတ္" တို႔၏ ကဗ်ာမ်ားကို ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္း ဖတ္ဖူးခဲ့ေသာေၾကာင့္ လူကိုယ္တိုင္ ေတြ႔ဆံုလိုက္ရေသာအခါ အလြန္ဝမ္းသာခဲ့ရသည္။

၁၉၈၀ - ခုနွစ္၊ ဇူလိုင္တြင္ "အေမွာင္မွလြန္ေျမာက္ျခင္း" ထြက္ၿပီးေနာက္၊ ေနာက္တအုပ္ အတြက္ သူ စီစဥ္ပါသည္။ ပထမဦးဆံုး ေရးခဲ့ေသာ လံုးခ်င္း "ေမာင့္ကိုစိမ္းကား မယ္ႏွမက ဆိုသလား" ကို ကၽြန္မ စိတ္တိုင္းက် မျဖစ္ခဲ့ပါ။ အလြန္ေရးခ်င္ေသာ လူတန္းစားတခု အေၾကာင္းကို ေရးခဲ့ေသာ္လည္း လံုးခ်င္းေရးပါး မဝေသးေသာ အခ်ိန္က ေရးခဲ့ေသာေၾကာင့္ အဓိကဇာတ္ေကာင္ အခ်ိဳ႔၏ ဇာတ္ရုပ္ကို ေဖၚျပရာတြင္ အားနည္းခ်က္ မ်ားရွိခဲ့သည္။ လူတန္းစားသရုပ္ကို တတ္ႏိုင္သမွ် အပီျပင္ဆံုး ေဖၚျပႏိုင္လိုေသာေၾကာင့္ ယင္းဝတၳဳကို ျပန္လည္ခ်ဲ႔ထြင္ အသစ္ေရးသားၿပီး၊ "အနီးဆံုးအေဝးဆံုး အေဝးဆံုးအနီးဆံုး" ဟု အမည္ေပးပါသည္။ ေရွး အိုင္ခ်င္းတခုမွ ကၽြန္မအလြန္ၾကိဳက္ေသာ စာသား "ေမာင့္ကိုစိမ္းကား" ကို အလြန္နွေျမာစြာျဖင့္ သူ႔ပထမစာအုပ္တြင္သာ ေနရာမပ်က္ ျပန္ထားခဲ့ပါသည္။

"အနီးဆံုးအေဝးဆံု." အတြက္ အဖံုးပန္းခ်ီကိုေတာ့ ကိုေအးဝင္းဆနၵအရ "ေမာင္ေမာင္သိုက္" ကို ေရြးခ်ယ္ပါသည္။ ကၽြန္မက "ဇာတ္ေကာင္အမ်ိဳးသမီးကို အရမ္းလွေအာင္ မေရးပါနဲ႔၊ သာမန္ဘဲ ေရးေပးပါ" ဟု ေျပာေသာအခါ ကိုေမာင္ေမာင္သိုက္က "ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္ စာေရးဆရာမွ ဒီလို မေျပာဖူးဘူး" ဟု အလြန္တအံ့တၾသ ေျပာပါသည္။ ေတာင္းဆိုခ်က္အတိုင္း ဆြဲေပးလိုက္ေသာ ကိုေမာင္ေမာင္သိုက္လက္ရာကို ျမင္လိုက္ရေသာအခါ ကၽြန္မ အလြန္ ေက်းဇူးတင္သြားပါသည္။

၁၉၈၀ ခုနွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလတြင္ "အနီးဆံုး အေဝးဆံုး." ထြက္ၿပီးေနာက္ ကိုေအးဝင္းက "ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခဏနားရေအာင္" ဟု ဆိုပါသည္။ ဘာေၾကာင့္ဟု မေျပာေသာ္လည္း ကၽြန္မ ေကာင္းစြာ သေဘာေပါက္ပါသည္။ အလြန္အားနာသြားပါသည္။ သူလုပ္ခ်င္၍ လုပ္လိုက္ေသာ အလုပ္တခုသည္ သူ႔အတြက္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေက်နပ္မႈတခုကို ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ေစႏိုင္ခဲ့ပါလိမ့္ မည္။ သို႔ေသာ္ က်န္ေသာအပိုင္းက႑ တခုအတြက္မူ ေမွ်ာ္လင့္သေလာက္ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းမႈ ရွိဟန္မတူပါ။ သူကလည္း မေျပာ၊ ကၽြန္မကလည္း မေမး။ သို႔ႏွင့္ "လမင္းတရာ" ထုတ္ေဝေရး နွင့္ ကၽြန္မသည္ စာအုပ္ႏွစ္အုပ္ႏွင့္ ရပ္သြားခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ရပ္သြားခဲ့သည္မွာ စာအုပ္ထုတ္ေဝေရးဟူေသာ သာမန္ကိစၥေလးတခု မွ်သာပါ။ ထုတ္ေဝသူနွင့္ စာေရးသူအၾကား ယင္းကိစၥသည္ ဘာမွ်ဆန္းျပားေသာ အရာမဟုတ္။ ယခင္ထုတ္ေဝသူမ်ားနွင့္လည္း သည္လို ၾကံဳခဲ့ ဆံုခဲ့ ဘူးသည္သာ။ "လမင္းတရာ" နွင့္ ကၽြန္မတို႔ အၾကား ဆက္သြယ္မႈသည္ စာအုပ္ထုတ္ေဝေရး ကိစၥတခုတည္းမဟုတ္။

ကၽြန္မအတြက္ ေရာက္ရန္ သြားရန္ မလိုအပ္လွေသာ ၿမိဳ႔လည္ေခါင္ေဒသသို႔ ၁၉၈၁ ခုနွစ္ ေနာက္ပိုင္း မၾကာခဏ ေရာက္ေရာက္သြားပါသည္။ ေရႊဘံုသာလမ္း အလယ္ဘေလာက္မွ "လမင္းတရာ" သို႔ပါဘဲ။ ထုတ္ေဝသူနွင့္ စာေရးသူအၾကား လုပ္ငန္းဆက္ဆံမႈ မလိုအပ္ေတာ့ ေသာ အခ်ိန္တြင္ စာေပအႏုပညာကို ေလးနက္စြာ စိတ္ဝင္စားသူ နွစ္ဦးအၾကား ေႏြးေထြးေသာ မိတ္ေဆြဆက္ဆံေရးႏွင့္သာပင္။

သူ႔ဆိုင္တြင္ စာအုပ္မ်ားကို သြားၾကည့္သည္။ တခါတရံ ယူဖတ္သည္။ သူနွင့္ စကားေျပာသည္။ သူနွင့္ကၽြန္မသည္ အႏုပညာရပ္ အေတာ္မ်ားမ်ားကို ေလးနက္စြာ စိတ္ဝင္စားျခင္းတြင္ ထူးျခားစြာ လာတိုက္ဆိုင္ေနသည္။ စာေပ၊ ဂီတ၊ ရုပ္ရွင္။ ယင္းအႏုပညာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကၽြန္မတို႔နွစ္ေယာက္ သူ႔ဆိုင္တြင္ အၾကာႀကီး ေျပာဘူး ဆိုဘူးၾကသည္။ ကဗ်ာႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း တခါက ေမးဘူးပါသည္။

"ကၽြန္ေတာ္ အင္တာဗ်ဴး လုပ္အုန္းမယ္၊ ေမာ္ဒန္ကဗ်ာကို ၾကိဳက္သလား"
ကၽြန္မလည္း အရွင္းဆံုး ေျဖလိုက္ပါသည္။
"တခ်ိဳ႔ကဗ်ာေတြက တည့္တည့္ေရးလို႔ မရလို႔ သြယ္ဝိုက္ၿပီး ေရးတာကို နားလည္တယ္။ ဒါေပမယ့္ တခ်ိဳ႔က်ေတာ့ ဖြက္ထားတာ နက္လြန္းလို႔ ဘာကို ေရးခ်င္တာမွန္းကို မသိဘူးေလ။ နားမလည္ဘူး။ ခံစားလို႔ မရဘူး။ အႏုပညာဆိုတာ ခံစားလို႔ ရ ရမယ္ေလ"
သူက ျပံဳးေနပါသည္။ ဘာမွေတာ့ မေျပာပါ။

သည္လိုႏွင့္ သူသည္ တျဖည္းျဖည္း ကၽြန္မနွင့္ စကားေျပာ၍ရေသာ မိတ္ေဆြရင္းတဦး ျဖစ္လာသည္။ ကၽြန္မေဘးတြင္ သည္လိုမိတ္ေဆြ မရွိသေလာက္ ရွားသည္။ မရွိဘူးဟုပင္ ေျပာ၍ ရသည္။ ကၽြန္မတို႔ နွစ္ဦးၾကားမွ ထုတ္ေဝသူနွင့္ စာေရးသူဆက္ဆံေရးဘဝသည္ ေဝးေသာ အတိတ္တြင္ မွိန္ပ်ပ်သာ က်န္ခဲ့ၿပီ။ လက္ရွိ အႏုပညာခံစားခ်က္၊ ခံယူခ်က္ တူညီေသာ မိတ္ေဆြရင္းဘဝသည္ အလြန္ႏွစ္လိုဘြယ္ ေကာင္းေသာဘဝပင္။

ကၽြန္မတို႔ နွစ္ေယာက္စလံုး ေမာ္လၿမိဳင္သူ/သားမ်ား ဆိုသည္က လြဲ၍ မည္သူ႔ သားသမီး၊ မည္သည့္ အဆင့္အတန္းဟူသည္ကို မည္သူမွ် စိတ္မဝင္စား၊ မစူးစမ္းၾကပါ။ လိုမွ မလိုအပ္ဘဲ။ သည္လိုႏွင့္ စကားေျပာ၍ ရေသာ ကၽြန္မထက္ငယ္ေသာ လမင္းတရာကိုေအးဝင္းသည္ "ေမာင္ေအးဝင္း" ျဖစ္လာခဲ့သည္။ သည္လိုေခၚျခင္းကို သူ လက္ခံ မခံ ကၽြန္မခြင့္မေတာင္းခဲ့ ဟု ထင္ပါသည္။ သူကလည္း ဘာမွ မေျပာပါ။

ပို၍ ရင္နွီးေသာ မိတ္ေဆြဘဝသို႔ ေရာက္ရန္ ဖန္တီးလာေသာ အေၾကာင္းတခုက သူ႔ဇနီး လွသိဂႌသည္ ကၽြန္မ၏ ဂ်ာမန္ဘာသာတပည့္ ျဖစ္လာခဲ့ျခင္း။ သည္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ သံုးဦးသည္ ဆရာတပည့္ မိတ္ေဆြ ေမာင္နွမမ်ားဟု ကၽြန္မခံယူသည္။

ကၽြန္မသည္ ကိုယ္တိုင္ကသာ စာေရးေသာ္လည္း၊ အႏုပညာကို အေလးအနက္ စိတ္ဝင္စား ေသာ္လည္း၊ ကိစၥတစံုတရာ ရွိလ်င္မွလြဲ၍ ကၽြန္မအလြန္ ေလးစားၾကည္ညိဳေသာ မည္သည့္ အႏုပညာရွင္ တဦးထံကိုမွ် သြားေရာက္လည္ပတ္ျခင္း မရွိခဲ့ပါ။ ထိုသို႔ေသာ ကၽြန္မသည္ ေမာင္ေအးဝင္း၏ ေက်းဇူးျဖင့္ ဆရာဒဂုန္တာရာ၊ ဆရာျမသန္းတင့္တို႔ထံ ေရာက္ခဲ့ဘူးပါသည္။ ကၽြန္မအား ဆရာဒဂုန္တာရာ ေျပာခဲ့ဖူးေသာ စကားတခြန္းကိုေတာ့ ယခုထိ မေမ့ႏိုင္ပါ။

" အတံု႔ရွိလွ်င္ေၾကေစသား ဝတၳဳကို ဖတ္ရတုန္းက ဒီဝတၳဳကို ေရးတဲ့ မျမင့္ခိုင္ဆိုတာ အမ်ိဳးသမီးနာမည္ခံၿပီး ေရးတဲ့ အမ်ိဳးသား စာေရးဆရာတေယာက္ဘဲ လို႔ ယူဆလို႔ ဒီစာအုပ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘာမွ မေရးခဲ့တာ"

ဆရာက ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ ကၽြန္မ၏ "အေမွာင္မွလြန္ေျမာက္ျခင္း" ႏွင့္ပတ္သက္၍ မိုးေဝမဂၢဇင္း စာေပစစ္တမ္းက႑တြင္ "ဗညားသီဟ" အမည္နွင့္ "မိုးရာသီတြင္ေတြ႔ခဲ့ရေသာ အခ်စ္ဝတၳဳတပုဒ္" အမည္ေပး၍ ေရးခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မေရးခဲ့သမွ် လံုးခ်င္းစာအုပ္မ်ားတြင္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္အၾကိဳက္ဆံုး (ေမာင္ေအးဝင္း၏ လမင္းတရာစာေပမွ ထုတ္ေဝခဲ့ေသာ) စာအုပ္နွင့္ ပတ္သက္၍ ဆရာ အေလးအနက္ ေရးသားေပးခဲ့သည္ကို ဝမ္းသာၾကည္ႏူး၍ မဆံုးပါ။

သည္ေလာက္ ရင္းႏွီးခင္မင္ခဲ့ၾကေသာ္လည္း သူ႔ကို "လမင္းတရာ" စာေပ၊ စာအုပ္ဆိုင္ပိုင္ရွင္ အျဖစ္မွ လြဲ၍ ဘာမွ်မသိခဲ့။ ကၽြန္မ၏ ပင္ကိုယ္ဗီဇကလည္း စပ္စပ္စုစု လံုးဝမလုပ္တတ္၊ သူကလည္း အႏုပညာ ကိစၥရပ္မ်ားမွ လြဲ၍ ဘာမွ်မေျပာ။ သည္လိုႏွင့္ ကိုယ္ပိုင္ဘဝကို ကိုယ္ပိုင္ခံယူခ်က္မ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ၾကရင္း ကၽြန္မတို႔ ကြဲကြာခဲ့ၾကရာမွ တေန႔ေတာ့ လံုးဝမေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ျပန္ဆံုေတြ႔ၾကရသည္။ ရန္ကုန္တြင္မဟုတ္။ ေျမႀကီးေပၚတြင္မဟုတ္။ အေမရိကဟူေသာ ကမၻာေျမတေနရာမွ ပို႔လိုက္သည့္ စာကေလးတေစာင္မွ တဆင့္။ သို႔ေသာ္ သည္လို ျပန္ဆံုၾကျခင္းသည္လည္း ခဏကေလးမွ်သာ။ တဖန္ ျပန္၍ ေဝးသြားၾကျပန္သည္။ ရွားပါးလွေသာ မိတ္ေဆြေကာင္းမ်ား ဆံုးရႈံးလိုက္ရၿပီ ဟုဘဲစိတ္မေကာင္းစြာ မွတ္ယူလိုက္ရသည္။

ကုန္လြန္ခဲ့ေသာ အခ်ိန္ေတြ မ်ားစြာ။ ေျပာင္းလဲမႈေတြ မ်ားစြာ၊ မ်ားစြာ၊ မ်ားစြာ။

၂၀၁၆ ခုႏွစ္။ မိုးေတြရြာေနေသာ ကာလ။ ဇူလိုင္လကုန္ေလာက္ဟုထင္သည္။ ရန္ကုန္နွင့္ အတန္ငယ္အလွမ္းေဝးေသာ ေနရာတခုတြင္ အဂၤလိပ္စာသင္ၾကားေရး ကိစၥတခုျဖင့္ ကၽြန္မ ေရာက္ရွိေနခ်ိန္။ မၾကားသည္မွာ ကာလမည္မွ် ၾကာခဲ့ၿပီ ဟုပင္ မတြက္ဆႏိုင္ေတာ့ေသာ အသံကို တယ္လီဖံုးေပၚတြင္ ၾကားလိုက္ရပါ၏။ လံုးဝပင္ မယံုႏိုင္ေလာက္စြာ။

သူ မည္မွ်ဝမ္းသာေၾကာင္း သူ႔အသံတြင္ ေပၚလြင္ေနသလို ကၽြန္မလည္း သည့္ႏွယ္ပင္ဟု တယ္လီဖံုးထဲမွ သူတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံ ႏွစ္ေယာက္စလံုး သိၾကပါလိမ့္မည္။ သူတို႔ နွစ္ေယာက္စလံုးပံု ေတြ ျမင္ရေတာ့ ငယ္ရုပ္ေတာ့ မေပ်ာက္ေသး။

သူေရးသားခဲ့ေသာ "ကၽြန္ေတာ္ဝရမ္းေျပး၊ ကၽြန္ေတာ္ဒုကၡသည္" စာအုပ္အဖံုးကို viber တြင္ ျမင္လိုက္ရသည္။ ထုတ္ေဝသူထံမွ "ကၽြန္ေတာ္." စာအုပ္ကို ဖတ္ရေသာအခါမွ ေမာင္ေအးဝင္းသည္ ဘာလဲ ဟူသည္ကို ကၽြန္မသိရျခင္း ျဖစ္ပါ၏။ အျခား စာဖတ္သူမ်ားလည္း ကၽြန္မနည္းတူ ရွိလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္သည့္အတြက္ ဒုတိယစာအုပ္ ေရးျဖစ္ေအာင္ေရး၊ ထုတ္ျဖစ္ေအာင္ ထုတ္ေစခ်င္ပါသည္။ ဖတ္ခ်င္လွပါသည္။

တခါက facebook ေပၚတြင္ သူတင္ခဲ့ေသာ ငွက္ကေလးမ်ားအေၾကာင္း၊ ယင္းငွက္ကေလးမ်ား အခ်င္းခ်င္း ေျပာၾကေသာ စကားမ်ားအေၾကာင္းကို ဖတ္ရေသာအခါ "ဒါဟာ စာေရးဆရာတေယာက္ရဲ့ အႏုပညာအေတြးအေခၚဘဲ" ဟု မွတ္ခ်က္ခ်ခဲ့မိသည္။ သူ႔ကိုေတာ့ မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါ။

အိမ္ေထာင္သက္ ၄၅ ႏွစ္တြင္ ဇနီး၊ သမီး ေျမးေတြနွင့္ ဘဝကို ျဖတ္သန္းေနသူ ေမာင္ေအးဝင္းက တေန႔ ေျပာလာသည္။

"ကၽြန္ေနာ့္ အသက္ ၆၆ နွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ အထိမ္းအမွတ္အျဖစ္၊ မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းေတြရဲ႔ ကၽြန္ေနာ့္အတြက္ အမွတ္တရ ေဆာင္းပါးေတြကို အမွတ္တရ ထုတ္ေဝမယ္။ မခ်ိဳေရးေပးပါ" လိုလား ဝမ္းေျမာက္စြာပင္ ကၽြန္မ သေဘာတူလိုက္ပါသည္။

အျခားဘာမွ် မလုပ္ေပးႏိုင္ေသာ္လည္း သည္အရာကေတာ့ ကၽြန္မ တတ္ႏိုင္ေသာအရာ။ ၿပီးေတာ့ သူသည္ အျခားေသာ သူမဟုတ္။ ေမာင္ေအးဝင္း။ ကၽြန္မ၏ ရွားပါးေသာ မိတ္ေဆြ လမင္းတရာ ေမာင္ေအးဝင္း။

၆၆ နွစ္ေျမာက္ ေမြးေန႔တြင္ ရရွိလာမည့္ စာေပလက္ေဆာင္မ်ားသည္ ေမာင္ေအးဝင္းအတြက္ တကယ့္ အမွတ္တရပစၥည္းမ်ား ျဖစ္ပါေစသတည္း။ ။

မျမင့္ခိုင္
ေမလ ၁၇ ရက္၊ ၂၀၁၈ခု။

No comments: