Monday, March 2, 2009

ပ်က္ယြင္းခဲ့ရတဲ့ ကတိစကားတခု
ေရးသူ- ေအာင္ၿမိဳင္

မင္းမွာသစၥာ လူမွာကတိဆိုတဲ့စကားကို ငယ္စဥ္ကတည္းက ၾကားသိမွတ္သားခဲ့ ရတယ္။ အသက္အ႐ြယ္နဲ႔ ယွဥ္ၾကည့္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ၾကားသိခဲ့ရတဲ့ ဒီစကားဟာ ကၽြန္ေတာ့္သိစိတ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးမွာ သံမိႈနဲ႔ စြဲထားသလို ႐ွိေနခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း (၆၀) တိုင္ခဲ့ၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ တဦးခ်င္းခံစားခ်က္အရ ဒီစကားဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ရာသက္ပန္ သိစိတ္အေႏြးထည္ႀကီးတထည္လိုေတာင္ ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ။ ဟုတ္တယ္။ ကိုယ္ေပးထားတဲ့ ကတိစကားအတိုင္း တဖက္သားကို အသိ႐ွိ႐ွိ၊ ေစတနာပါပါနဲ႔ ကူညီေဆာင္႐ြက္ေပးၿပီးတဲ့ အခါတိုင္း ရင္နဲ႔အျပည့္ ေက်နပ္ရတယ္။ ပီတိျဖစ္ရတယ္။ ကိုယ္ေရာစိတ္ပါ၊ ႏွလံုးအိမ္ပါမက်န္ ေက်နပ္ပီတိေတြနဲ႔ အေႏြးထည္ႀကီးလို႔ တင္စားအသိအမွတ္ျပဳရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အေႏြးထည္ဆိုတာကလည္း လိုအပ္ခ်က္နဲ႔ တိုက္ဆိုင္မွ ထုတ္သံုး၊ ထုတ္၀တ္ရတယ္ မဟုတ္လား။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကတိစကားကို ေနရာတိုင္း၊ လူတိုင္းကို မေပးဘူး။ ကိုယ္ေဆာင္႐ြက္ မေပးႏိုင္တဲ့ ကိစၥကိုလည္း လုပ္ေပးမယ္လို႔ ကတိမေပးဘူး။ ေပးၿပီးလို႔ ကိုယ့္ဘက္က အဲဒီကတိအတိုင္း မလိုက္ႏိုင္ရင္ အေတာ့္ကို မ်က္ႏွာပ်က္စရာ ေကာင္းတယ္။ အဲဒီလို မ်က္ႏွာပ်က္စရာေကာင္းတဲ့ အျဖစ္တခုကို ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ တႀကိမ္ႀကံဳခဲ့ရတယ္။ တႀကိမ္ဆို ဆိုသေလာက္ပါပဲ။ မ်က္ႏွာပ်က္ရတယ္ဆိုတာထက္ ပိုၿပီး အေတာ့္ကို စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေနရတာ ခုထိ။ ကၽြန္ေတာ့္ အသက္နဲ႔ခႏၶာ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းမဲ့ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္တိုင္ေအာင္ တသသ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရမယ့္ ခံစားခ်က္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ေတာက္ေလွ်ာက္ ပါ႐ွိေနေတာ့မွာ အမွန္ပါပဲ။

(၂)
ႏို၀င္ဘာလဆန္းပိုင္း ရက္တရက္မွာ ပိေတာက္ပြင့္သစ္မဂၢဇင္းတိုက္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ခဲ့တယ္။ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္က ပိေတာက္ပြင့္သစ္ကေန ေစာင့္ေနမယ္လို႔ ဖုန္းဆက္လို႔ သူတို႔ကို သြားေတြ႔ရင္း ေရာက္တာပါ။ ပိေတာက္ပြင့္သစ္တိုက္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္အပါအ၀င္ ဂီတပညာ႐ွင္တဦးနဲ႔ ပိေတာက္ပြင့္သစ္အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ကိုစိမ္းနီတို႔ စကားလက္ဆံု က်ေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတို႔စကား၀ိုင္းထဲကို စီးေမ်ာ သြားခဲ့တယ္။ ပိေတာက္ပြင့္သစ္မဂၢဇင္းအေၾကာင္း ေရာက္သြားတဲ့အခါ "ေ႐ွ႔လမွာ ဆရာျမသန္းတင့္ အမွတ္တရထုတ္မယ္၊ ခင္ဗ်ားလည္း ေရးေပးပါ" လို႔ ကိုစိမ္းနီက ေျပာလာ တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေရးေပးမယ္လို႔ ဆိုလိုက္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္တတ္ႏိုင္တာျဖစ္လို႔ ကတိေပးလိုက္တာ ျဖစ္တယ္။ ဆက္ၿပီးေထြရာေလးပါး ေျပာဆိုရင္း ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို လက္ဘက္ရည္ တိုက္ခိုင္းတယ္။ အဲဒါမွ ဒုကၡ။ ကၽြန္ေတာ္ ၿမိဳ႔ထဲ အလုပ္လာတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ လမ္းစရိတ္ (၁၀၀၀ိ/-) ခြင့္ျပဳတယ္။ ဒါက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ မိသားစု ၀င္ေငြထဲက တေန႔တာ ခြင့္ျပဳစရိတ္။ ကၽြန္ေတာ္က လိႈင္သာယာမွာေနေတာ့ အသြားအျပန္ ကားခက ငါးရာ၊ ေျခာက္ရာ႐ွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေတြ႔တိုင္း ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြက အကုန္က်ခံ ေကၽြးေမြးခဲ့တာကလည္း အႀကိမ္ေပါင္း မနည္းမေနာပါပဲ။ ဒီတခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကျပန္ၿပီး တလွည့္ဧည့္ခံခ်င္ေနတယ္။ ဘယ္လို လုပ္ရပါ့မလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ခ်က္ခ်င္း အၾကံထုတ္လိုက္တယ္။
"ကိုစိမ္းနီ၊ ကၽြန္ေတာ့္ေဆာင္းပါးအတြက္ စာမူခ ႀကိဳထုတ္ေပးဗ်ာ။ သူတို႔ကို လက္ဘက္ရည္ တိုက္မလို႔"
"ဟိုက္.... ေဆာင္းပါးက ဘယ္ဆီေနမွန္း မသိေသးဘဲ စာမူခ ႀကိဳထုတ္ေနတဲ့လူ ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္ေနၿပီဗ်ိဳ႔...."
အားလံုးက ၀ိုင္းရယ္ၾကတယ္။ အရယ္အေမာေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခ်င္းခ်င္းသာ သိတဲ့ သံေယာဇဥ္ေ႐ြးမ်ဥ္ေတြ ယက္ေဖာက္ေနတယ္။ ကိုစိမ္းနီက ေျပာေျပာဆိုဆို စာမူခႀကိဳထုတ္ေပးလို႔ အဆင္ေျပသြားတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ေရးေပးရမယ့္ စာမူအတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းမွာ စဥ္းစားထားတာ မ႐ွိေသးဘူး။ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ေနာက္ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ ၾကာတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုအတြင္းမွာ ရင္က်ိဳးရတဲ့ အျဖစ္ၾကံဳခဲ့ရလို႔ ပိေတာက္ပြင့္သစ္အတြက္ စာမူကိစၥ ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းထဲကေန ေပ်ာက္ခ်င္းမလွ ေပ်ာက္သြားခဲ့ ရျပန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မိသားစု ကမၻာေလးအတြင္း ေတာက္ေလာင္တဲ့ မီးၿငိမ္းေအးသြားတဲ့ အခါမွ ဒီစာမူကိစၥ ေခါင္းထဲ ျပန္ေပၚလာတယ္။ ဒီေဆာင္းပါးဟာ ကိုစိမ္းနီကို ေပးထားခဲ့တဲ့ ကတိစကားအတြက္ ေဆာင္းပါး။ ဒီေနရာမွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေဖာ္ မသူေတာ္တပါး လုပ္ျပခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘ၀မွာ ေပးခဲ့တဲ့ ကတိအတိုင္း လုပ္ေပးခဲ့ဖူးတာေတြ အနတဂၢမ ႐ွိခဲ့ဖူးပါတယ္။ လုပ္ငန္းခြင္က ပင္စင္ေပးလိုက္ၿပီးေပမယ့္ ပင္စင္လစာ ငါးႏွစ္ေျခာက္ႏွစ္ ေလာက္ထိ မရေသးဘဲ ႐ွိေနတဲ့ တာခ်ီလိတ္က က်န္းမာေရး၀န္ထမ္းတေယာက္နဲ႔ က်ိဳင္းတံုက ေက်ာင္းဆရာတေယာက္ကို ပင္စင္လစာေငြေတြ အစုလိုက္ အျပံဳလိုက္ တပံုတေခါင္းႀကီး ျပန္ရသြားေအာင္ လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ေလာက္က ကၽြန္ေတာ္ကူညီခဲ့ဖူးတယ္။ မဆလလက္ထက္ လက္သင့္ရာ နီးစပ္ရာ ခ်ထားေနထိုင္ခြင့္ျပဳခဲ့တဲ့ (LBG အခန္း) ႏိုင္ငံျခားသားျပန္ အိမ္ခန္းကို ပိုင္႐ွင္ျဖစ္သူ ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြလက္ထံ ျပန္ေရာက္ေအာင္ အဲဒီအႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ေလာက္ကပဲ ကူညီေဆာင္႐ြက္ ေပးခဲ့ဖူးေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာၿပီးရင္ လုပ္တယ္လို႔ ဆိုခ်င္တာပါ။ အခုလည္း ကိုစိမ္းနီကို ေပးထားတဲ့ ကတိစကားကို ဒီေဆာင္းပါးနဲ႔ တည္လိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္.......

(၃)
ဒီ ဒါေပမယ့္က ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနရတဲ့ ဒါေပမယ့္။ အထက္မွာ ေဖာ္ျပခဲ့သလို ကၽြန္ေတာ္ကတိပ်က္ခဲ့ဖူးတယ္။ ကတိပ်က္ခဲ့ရလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုသား၊ ကၽြန္ေတာ့္သိစိတ္မွာ ေသြးမတိတ္တဲ့ ဒဏ္ရာတခုလို ျဖစ္ေနခဲ့တယ္။ ေတြးမိတိုင္းလည္း စိတ္မေကာင္းခ်င္း ျဖစ္ၿပီး ၀မ္းနည္းသလို ခံစားေနရတယ္။ ဒီလိုပါ။
၁၉၈၅ ခုႏွစ္ ေဆာင္းဦးရက္တရက္ နံနက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ ဆရာဦးျမသန္းတင့္အိမ္ကို ေရာက္တယ္။ အဲဒီကာလမွာ ဆရာတို႔ မိသားစုက ေဆာက္ၿပီးစတိုက္အိမ္ေပၚကို မတက္ေသးဘူး။ တိုက္ရဲ႔ ေျခရင္းလား ေခါင္းရင္းလား မမွတ္မိေတာ့တဲ့ ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္အေဟာင္းေလးမွာဘဲ ေနၾကတယ္။ အဲဒီကို ကၽြန္ေတာ္ ယခင္က သံုးေခါက္ေလာက္ေရာက္ဖူးခဲ့လို႔ မွတ္မိေနတယ္။ အိမ္ေပၚေရာက္သြားတဲ့အခါ ဆရာကေတာ္နဲ႔ တန္းေတြ႔တယ္။ "ဆရာဦးျမသန္းတင့္နဲ႔ ေတြ႔ခ်င္လို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ေအာင္ခင္ပါ" လို႔ ဆရာကေတာ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္တယ္။
"ေအာ္ မင္းတို႔ဆရာက ဟိုဘက္အိမ္မွာ စာေရးေနတယ္ကြဲ႔။ သြားေတာ့ေျပာေပးမယ္"
"ဟုတ္ကဲ့"
ဟုတ္ကဲ့ လို႔သာ ေျပာလိုက္ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလြန္အားနာသြားတယ္။ ဆရာက မနက္တိုင္း လမ္းေလွ်ာက္အျပန္မွာ စာေရးေလ့႐ွိတယ္ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္သိထားရက္နဲ႔၊ အဲဒါကို သတိေမ့ေလ်ာ့ၿပီး လာခဲ့မိေနၿပီ။ ဆရာကေတာ့္ကို တားဖို႔ အခ်ိန္မမွီေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အားနာနာနဲ႔ ထိုင္ေစာင့္ေနခဲ့တယ္။ ပထမဆံုး ဆရာ့ရဲ႔ ကိုင္းအနက္မ်က္မွန္က အလင္းျပန္ခ်က္ တခု ၀င့္ကနဲ ေရာက္လာတယ္။ ေနာက္ေတာ့၊ 'ကိုေအာင္ခင္တို႔ပါလား၊ မေရာက္လာတာၾကာၿပီပဲ' လို႔ ႏႈတ္ဆက္လိုက္တဲ့ ဆရာ့အသံ ခပ္႐ွ႐ွ၊ ၿပီးမွ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အနီး႐ွိ ခံုတလံုးမွာ ဆရာ၀င္ထိုင္တယ္။ ဆရာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တနာရီေက်ာ္ေလာက္ စကားေျပာျဖစ္တယ္။ စကားေျပာျဖစ္တယ္ ဆိုတာကလည္း ဆရာေျပာသမွ် နီးနီးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ တေလးတစား နားေထာင္ခဲ့တာကို ေျပာတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္ခါနီးမွာ ဆရာက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမးတယ္။
"ခင္ဗ်ား အခု ဘာလုပ္ေနလဲ၊ ႐ံုးမွာ လုပ္ေသးလား"
"အလုပ္ထြက္လိုက္တာ ၾကာၿပီဆရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ အခု က်ိဳင္းတံု၊ တာခ်ီလိတ္ဘက္ သြားၿပီး နယ္ျခားကုန္ကူးေနတယ္။ အဲဒီကကုန္ေတြ ရန္ကုန္ကို သယ္ၿပီး ေရာင္းတယ္"
"ဘာနဲ႔သြားၿပီး၊ ဘာနဲ႔ ျပန္လဲ"
"တခါတေလ ေလယာဥ္နဲ႔၊ တခါတေလ ယာဥ္တန္းနဲ႔"
ဆရာ စိတ္၀င္စားသြားတယ္။ ဒီလို ကုန္ကူးၿပီး ဘ၀ ၀မ္းေၾကာင္းတာရဲ႔ ဇစ္ျမစ္နဲ႔ အခင္းအက်င္းကို စာေရးဆရာတေယာက္အေနနဲ႔ စိတ္၀င္စား၊ ခံစားရလို႔လည္း 'ဓါးေတာင္' နဲ႔ 'မာယာဘံု' ၀တၳဳေတြကို ဆရာေရးခဲ့တာ မဟုတ္လား။ 'ဓါးေတာင္' မွာက စက္ေလွနဲ႔ လႈပ္႐ွားတဲ့ ေမွာင္ခိုလမ္းေၾကာင္း။ 'မာယာဘံု' က်ေတာ့ ကေလး-တမူး ေမွာင္ခိုလမ္း။ ကၽြန္ေတာ္သြားေန တာက တာခ်ီလိတ္-က်ိဳင္းတံု ေမွာင္ခို လမ္းေၾကာ။ ဒီလမ္းေၾကာကို ဆရာ စိတ္ကူး၀တၳဳ အတြက္ ဆရာစိတ္၀င္စားတာ ျဖစ္မယ္။
"ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားနဲ႔လိုက္ၿပီး ကုန္ၾကမ္း႐ွာခ်င္တယ္၊ ေလယာဥ္နဲ႔ေတာ့ မလိုက္ခ်င္ဘူး၊ ယာဥ္တန္းနဲ႔သြားမယ္။ အသြားအျပန္ အေခါက္က်ရင္....ေျပာ"
"ဟုတ္ကဲ့၊ ကၽြန္ေတာ္ေျပာမယ္ဆရာ..."
ကၽြန္ေတာ္က ဆရာေရးမယ့္ "တာခ်ီလိတ္-က်ိဳင္းတံုေမွာင္ခိုလမ္းေၾကာ ဗဟိုျပဳ၀တၳဳ" ကို ဖတ္ခ်င္တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ ဟုတ္ကဲ့ လုပ္မိခဲ့တယ္။ ေနာက္တခုက 'လိုက္ခဲ့ေတာ့ျမနႏၵာ' ေရးတုန္းက က်ိဳင္းတံုအေၾကာင္းကို သိတဲ့လူဆီ ေမးၿပီး ေရးခဲ့တာလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာျပဖူးထားတာ ႐ွိတယ္။ ဆရာသာ ဒီဘက္လမ္းေၾကာကို လက္ေတြ႔ လိုက္ခဲ့ရင္ "လိုက္ခဲ့ေတာ့ျမနႏၵာ" "ဓားေတာင္" နဲ႔ "မာယာဘံု" ထက္ ပိုေကာင္းတဲ့ ၀တၳဳေကာင္းေကာင္း တပုဒ္ ထြက္ေလမလားဆိုတဲ့ အေတြးေၾကာင့္လည္း 'ဟုတ္ကဲ့' မိတာ ျဖစ္တယ္။
ဆရာ့အိမ္က ျပန္လာၿပီးေနာက္ပိုင္းက်မွ ျပန္စဥ္းစားမိတဲ့အခါ ဆရာ့အသက္အ႐ြယ္၊ ဆရာ့က်န္းမာေရးနဲ႔ ဒီလမ္းေၾကာင္း။ ျဖစ္မွ ျဖစ္ပါ့မလား။ ခရီးကလည္း ေ၀းလြန္းတယ္။ ကားလမ္းက ေတာထဲေတာင္ထဲ၊ ေတာင္တက္ေတာင္ဆင္းလမ္း။ လမ္းေၾကာတေလွ်ာက္က လည္း ႐ွစ္ဆယ္ရာႏႈန္းေလာက္မေကာင္း။ တခ်ိဳ႔ေနရာမွာ ကားေပၚကဆင္းၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ ရတယ္။ တခါတေလ လူသူမနီးတဲ့ ေတာႀကီးမ်က္မဲေနရာမွာ သံုးညေလာက္ အိပ္ရတယ္။ လံုျခံဳမႈကလည္း မ႐ွိသေလာက္။ ေအးကလည္းေအး။ ငွက္ဖ်ားကလည္း ရင္၀နားကပ္ေနတဲ့ ေဒသ။ ဘုရား... ဘုရား။ ဆရာ့ကို ဒီခရီးေခၚသြားလို႔ ေတာ္ပါ့မလား။ ဆရာ့အတြက္ စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ ေတြးပူမိခဲ့တယ္။
ဒီလိုနဲ႔၊ ဆရာနဲ႔ ျပန္မဆံုျဖစ္တာ ႏွစ္နဲ႔ခ်ီၿပီး ၾကာသြားခဲ့တယ္။ အဲဒီကာလအတြင္း ဘ၀ၾကမၼာအလွည့္အေျပာင္းက ကၽြန္ေတာ္အေပၚကို စေနၿဂိဳဟ္ဆိုး က်ေရာက္လိုက္တာ ၁၉၈၉ ခုႏွစ္ ကေန ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ အလယ္ပိုင္း အထိပါပဲ။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ ဆရာဆံုးသြားတာကို ကၽြန္ေတာ္ ၾကားခဲ့ရေသးတယ္။ တာခ်ီလိတ္-က်ိဳင္းတံု ေမွာင္ခိုလမ္းေၾကာေပၚက လုပ္စားကိုင္ စားရတဲ့ ျပည္သူေတြရဲ႔ ဘ၀ကို ၀တၳဳအႏုပညာနဲ႔ သ႐ုပ္ေဖာ္ခ်ယ္မႈန္းျပခ်င္ခဲ့တဲ့ ဆရာ့ကို တခ်ိန္ေစာၿပီး ေခၚသြားခဲ့တဲ့ သဘာ၀မိခင္ရဲ႔ လက္တြင္းကေန ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လုယူခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြ ေပါက္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လွ်ိဳ႕ ၀ွက္ေမွာင္ခိုလမ္းခရီးမွာ မတ္ေစာက္ေစာက္ ေတာင္ေလးလံုးဆယ္ၾကား ပိတ္မိေနခဲ့တယ္။
ဆရာ့ကို ေပးခဲ့မိတဲ့ကတိ တကယ္ပင္ ေရစံုေမ်ာ ပ်က္ယြင္းသြားခဲ့ရတယ္။ အဲဒီကိစၥအတြက္ အျပစ္တခုလို ကၽြန္ေတာ္ခံစားေနရတယ္။ ဘာျပဳလို႔လဲဆိုေတာ့ ဆရာ့၀တၳဳဆိုရင္ တ႐ႈိက္မတ္မတ္ ဖတ္ခ်င္ၾကတဲ့ စာဖတ္ပရိသတ္ အေထာင္အေသာင္း ႐ွိတယ္မဟုတ္လား။ ငံျပာရည္တပုလင္း၊ ငါးပိတပိႆာ၊ ဆန္တျပည္ ၿမိဳ႔နယ္ေက်ာ္သယ္ လာတဲ့ မ႐ွိဆင္းရဲသားအေပၚ ေမွာင္ခိုလို႔ သတ္မွတ္ခဲ့တဲ့ ေစာင္ကို ေဖာ္ၾကဴးမယ့္ သ႐ုပ္ေဖာ္၀တၳဳတပုဒ္ ဆံုး႐ံႈးခဲ့ရတယ္ မဟုတ္လား။

ေအာင္ၿမိဳင္။
{ပိေတာက္ပြင့္သစ္၊ အမွတ္ ၂၂၊ ဇန္န၀ါရီ။ ၂၀၀၉ မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါတယ္။}

No comments: