Tuesday, April 27, 2010
အင္းကိုပစ္၍ျမစ္ကို႐ွာ(ပထမပိုင္း)
ေရးသူ- ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္
လူ႔ေသြးမ်ားျဖင့္ ေပေရလိမ္းက်ံလ်က္ ၾကက္သေရမဂၤလာ ကင္းမဲ့လွေသာ နရသိမ္ ေထာင္ႀကီးအတြင္း၌ နံနက္လင္းကတည္းက ေထာင္မႉး၊ ေထာင္ပိုင္ႏွင့္ေထာင္ၾကပ္၊ ေဒါက္ျဖဳတ္æ စေသာ ပါးကြက္အာဏာသား ႀကီးငယ္မ်ားသည္ တလႈပ္လႈပ္ တရြရြႏွင့္ အလုပ္ ႐ႈပ္လ်က္ရွိၾကသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရမင္းမ်ားက ဝဏၰေက်ာ္ထင္ဘြဲ႔ကို သူေကာင္းျပဳ ခ်ီးျမ‡င့္ျခင္း ျပဳထားရေသာ ေထာင္ပိုင္ႀကီး ဦးဆင္သည္ အလြန္တရာႀကီးေလးေသာ တာဝန္ႀကီး တရပ္ကို ထမ္းေဆာင္ရန္ အေရးတႀကီး ျဖစ္ေနပံုရသည္။ ခါတုိင္းဆိုလွ်င္ ဝဏၰေက်ာ္ထင္ ဦးဆင္သည္ နရသိမ္ေထာင္ႀကီးအတြင္းသို႔ နံနက္ပိုင္းေလာက္တြင္ နာရီဝက္ခန္႔ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးၿပီးေနာက္ ၎၏ ႐ံုးခန္း၌သာ အခ်ိန္ကုန္လြန္ေလ့ရွိေသာ္လည္း၊ ဤတေခါက္ တြင္ကား ေထာင္ႀကီးအတြင္း၌ ထြက္လုိက္ဝင္လိုက္ ျဖစ္ေနသည္။ ၎၏ သြားလာပံုႏွင့္ အမိန္႔ ေပးေစခိုင္းေနပံုမ်ားသည္ အခါတိုင္းႏွင့္ မတူဘဲ ပ်ာယိပ်ာယာျဖစ္ေနပံုရသည္။
ဝဏၰေက်ာ္ထင္ႀကီးသာလွ်င္ မဟုတ္ေသး၊ ၎၏ လက္ေထာက္ အမႈထမ္းမ်ားျဖစ္ၾက ေသာ ေထာင္ပိုင္ကေလးႏွင့္တကြ ေထာင္မႉးႀကီးငယ္ တို႔အားလံုးပါ ႐ုတ္ရက္ခတ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ နရသိမ္ေထာင္အမႈထမ္းမ်ား လႈပ္လႈပ္ရြရြႏွင့္ အလုပ္႐ႈပ္ေနၾကေသာကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေၾကာင္းရင္းကို သိရွိထားၾကၿပီးျဖစ္ေသာ နရသိမ္ေထာင္ အက်ဥ္းသားမ်ား သည္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေနၾကသည့္အလား ၿငိမ္သက္လ်က္ ရွိၾကသည္။ ရႊင္ျပျခင္းကို မေတြ႔ရ၊ ခါတုိင္းၾကားေနရတတ္ေသာ ေတးညည္းသံမ်ားကိုပင္ မၾကားရ၊ အက်ဥ္းသားတို႔၏ မ်က္ႏွာမ်ား ၌ ၫုိးငယ္ေသာအမူအရာႏွင့္ မခ်မ္းေျမ›ေသာ မ်က္ႏွာထားကိုသာ ေတြ႔ျမင္ရသည္။
နရသိမ္ေထာင္ အမႈထမ္းႀကီးငယ္မ်ား အလုပ္႐ႈပ္ေနၾကေသာ ေနရာမွာ နရသိမ္ ေထာင္ႀကီးအတြင္း၌ သီးသန္႔ေဆာက္လုပ္ထားရွိေသာ ႀကိဳးတိုက္ဖက္တြင္ ျဖစ္သည္။ အက်ဥ္းေထာင္၏ ဘာသာေဝါဟာရ အေခၚအေဝၚအားျဖင့္ ႀကိဳးတုိက္ဆိုသည္မွာ ႀကိဳးမိန္႔က်၍ ႀကိဳးေပးသတ္ျဖတ္ျခင္းခံရမည့္ အက်ဥ္းသားမ်ားကို သီးသန္႔ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားရွိေသာ အလံုေထာင္ တေထာင္ျဖစ္သည္။ ႀကိဳးတုိက္အတြင္းသို႔ အျခားအက်ဥ္းသားမ်ား ဝင္ထြက္ သြားလာခြင့္ မရွိေပ။ အၾကပ္ႏွစ္ဦးက အထူးေစာင့္ၾကပ္သည္။ အကယ္၍ သာမန္အက်ဥ္းသား တဦးတေယာက္သည္ ႀကိဳးတိုက္ဖက္သို႔ တာဝန္မဲ့ သြားလာဝင္ထြက္ျခင္းကို အမႈထမ္းမ်ားက ေတြ႔ျမင္သြားလွ်င္ ထိုအက်ဥ္းသားအား တိုက္ပိတ္ႏုိင္ခြင့္ရွိသည္။ တိုက္ပိတ္သည္ဆုိသည္မွာ ေထာင္ႀကီးထဲ၌ ေထာင္ျပန္ခ်ျခင္းျဖစ္သည္။
နရသိမ္ေထာင္၏ ႀကိဳးတုိက္ဖက္၌ ဝဏၰေက်ာ္ထင္ႀကီးႏွင့္တကြ အမႈထမ္း အရာထမ္း မ်ား အလုပ္႐ႈပ္ေနၾကေသာကိစၥမွာ အျခားေတာ့မဟုတ္၊ ႀကိဳးစင္ကို ျပင္ဆင္ေနၾကရျခင္း ျဖစ္သည္။
ႀကိဳးသမားတေယာက္ကို ႀကိဳးးေပးသတ္ျဖတ္ျခင္း မျပဳမီ ႀကိဳးစင္ကို စိတ္ခ်လက္ခ် ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ဆင္ရျခင္းသည္ အမႈထမ္းမ်ား၏ ႀကီးေလးလွေသာ တာဝန္ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ႀကိဳးစင္ကို ခုိင္မခိုင္စမ္းသပ္လ်က္ လိုအပ္သမွ်ကို ျပင္ဆင္ျပဳလုပ္ရသည္။ ဝက္အူကို ၾကပ္တန္တာ ၾကပ္၍၊ ဆီထည့္သင့္တာကို ထည့္ရသည္။ ဤကဲ့သို႔ ႀကိဳးစင္ကို စိတ္ခ် ခုိင္ခံ့ေအာင္ ျပင္ဆင္ျပဳလုပ္ၿပီးေနာက္ ႀကိဳးသမား၏ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ႏွင့္ အတိုင္းအထြာကို ခ်ိန္တြယ္ရျခင္းမွာ ႀကိဳးေပးေသာအခါ၌ လြယ္လြယ္ကူကူႏွင့္ အသက္ထြက္သြားႏုိင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ႏိုင္သမွ် ျပဳလုပ္ႏုိင္ေစရန္အတြက္ ျဖစ္သည္။ ႀကိဳးစင္ျပင္ဆင္လ်က္ ႀကိဳးသမား၏ ကိုယ္ အေလးခ်ိန္ႏွင့္ အတိုင္းအထြာမ်ားကို ခ်ိန္တြယ္ရယူၿပီးေနာက္ ႀကိဳးေပးရန္ အတြက္ မနီလာ ႀကိဳးကို ဆန္႔ရ ျပင္ရျပန္သည္။
ႀကိဳးေပးသတ္ျဖတ္ရန္အတြက္ ႀကိဳးစင္ကို ျပင္ဆင္ၿပီးစီးေသာအခါ၌၊ ႀကိဳးသမားကို ေဒါက္ျဖဳတ္၍ သတ္ျဖတ္ျခင္းျပဳရေသာ တာဝန္မွာ ေထာင္မႉးႀကီး လုပ္သူ၏ အဓိကတာဝန္ ျဖစ္သည္။ ထုိသို႔ ႀကိဳးသမားမ်ားကို ေဒါက္ျဖဳတ္၍ သတ္ျဖတ္ရေသာအလုပ္ကို လုပ္ရျခင္း ေၾကာင့္၊ ေထာင္မႉးႀကီးမ်ားအား အက်ဥ္းသမားမ်ားက ေဒါက္ျဖဳတ္ဟု ေခၚေဝၚတတ္ ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ ေထာင္မႉးႀကီးမ်ားသည္ ထိုသို႔ ေဒါက္ျဖဳတ္သတ္ျဖတ္ၾကရေသာ လူသတ္ သမားအလုပ္ကို မိုက္မုိက္ကန္းကန္း အက်ဥ္းသမားမ်ားကို အရက္တုိက္၍ မုန္႔ဖိုးပဲဖိုး ငါးက်ပ္ တဆယ္ေပးကာ ေဒါက္ျဖတ္ခုိင္းေလ့ခိုင္းထရွိသည္။
ေထာင္ပိုင္ႀကီး ဝဏၰေက်ာ္ထင္ဦးဆင္ႏွင့္တကြ ၎၏ လက္ေအာက္ငယ္သား အက်ဥ္းေထာင္အမႈထမ္းမ်ားသည္ ႀကိဳးစင္ကို ျပင္ဆင္လ်က္ရွိစဥ္ နရသိမ္ေထာင္ႀကီး၏ ႀကိဳးတုိက္အတြင္း၌ ႀကိဳးသမားႏွစ္ဦးရွိေပသည္။ ဤ ႀကိဳးသမားႏွစ္ဦးရွိသည့္ အနက္ ႀကိဳးသမားတဦးသည္ ၎၏မယား လင္ငယ္ေနသည္ကို ပက္ပင္းတိုးမိသျဖင့္ မယားလုပ္သူကို ေရာ၊ ၎၏လင္ငယ္ကိုပါ ရဲဒင္းႏွင့္ ရက္ရက္စက္စက္ ခုတ္ထစ္သတ္ျဖတ္လိုက္ေသာ လက္သမားဆရာ ဦးဘိုးမင္းဆုိသူ ျဖစ္ေသာ္လည္း၊ ၎၏ ေရွ႔›ေနက တရားလႊတ္ေတာ္သို႔ အယူခံထားသျဖင့္၊ ၎၏အမႈမွာ မၿပီးျပတ္ေသးေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ နရသိမ္ေထာင္ ပါးကြက္ အာဏာသားမ်ား ျပင္ဆင္ေနေသာ ႀကိဳးစင္မွာ ၎အားသတ္ျဖတ္ရန္ မဟုတ္ေသးသည္ကို စိတ္ခ်ႏိုင္ေပသည္။
ႀကိဳးတိုက္အတြင္း၌ ႀကိဳးသမားႏွစ္ဦးမွ်သာ ရွိသည့္အနက္ တဦးကို သတ္ျဖတ္ျခင္း ျပဳရန္အတြက္ မဟုတ္ခဲ့လွ်င္၊ က်န္ႀကိဳးသမားတဦးကုိ သတ္ျဖတ္ျခင္း ျပဳရန္အတြက္သာလွ်င္ ျဖစ္ေပေတာ့မည္။ ထိုသို႔မွမဟုတ္လွ်င္ ဝဏၰႀကီးႏွင့္ တကြ ေဒါက္ျဖဳတ္တို႔သည္ အလုပ္မရွိ၍ အားအားယားယားႏွင့္ ႀကိဳးစင္ကို အပင္ပန္းခံကာ ျပင္ဆင္ေနၾကရန္ေတာ့ အေၾကာင္းမရွိေပ။
ႀကိဳးတုိက္အတြင္း၌ ႀကိဳးသမား ဦးဘိုးမင္းအျပင္ က်န္ေနေသးေသာ အျခား ႀကိဳးသမားတဦးမွာ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတႀကီးထံကပင္ အသနားခံေလွ်ာက္လႊာကို လက္ခံစဥ္းစား ျခင္းျပဳရန္ ျငင္းဆန္လိုက္ေသာ အက်ဥ္းသားတဦးျဖစ္သည္။ မည္သည့္ ရာဇဝတ္ျပစ္မႈမ်ား အတြက္မဆို ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတႀကီးသည္ ေနာက္ဆံုး အသနားခံရာ၊ အယူခံရာ တရားအာဏာ ပိုင္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးျဖစ္ရကား၊ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတႀကီးက ရာဇဝတ္သားတဦးဦး၏ အသနားခံ ေလွ်ာက္လႊာကို ျဖစ္ေစ၊ အယူခံေလွ်ာက္လႊာကိုျဖစ္ေစ ျငင္းဆန္လုိက္ေသာအခါ၌ ထုိရာဇဝတ္ သားအတြက္ လမ္းဆံုးသို႔ ေရာက္ရွိရေလသည္။ ထုိရာဇဝတ္သားအတြက္ အျခားနည္းလမ္း သည္ မက်န္ရိွေတာ့ေပ။ တရား႐ံုးေတာ္ အဆင့္ဆင့္မွ ခ်မွတ္လိုက္ေသာ အျပစ္ဒဏ္ကို ထုိ ရာဇဝတ္သားသည္ ခံယူရေတာ့မည္ ျဖစ္ေပသည္။
လက္သမားဆရာႀကီး ဦးဘိုးမင္းအျပင္ နရသိမ္ေထာင္ႀကီး၏ ႀကိဳးတိုက္အတြင္း၌ ရွိေနေသးေသာ အျခားႀကိဳးသမားတဦးသည္ ႏွယ္ႏွယ္ရရထဲကေတာ့ မဟုတ္ေပ။ ထို ႀကိဳးသမားသည္ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရဘက္မွ ေန၍ ရင္ကို ေျမကတုတ္ျပဳလုပ္ကာ သူပုန္မ်ားကို အျပတ္တုိက္ခိုက္ေခ်မႈန္းရန္ လြန္ခဲ့ေသာ (၃) ႏွစ္သာသာခန္႔ေလာက္က ဖြဲ႔စည္းတည္ေထာင္ ထားခဲ့ေသာ "ျပဴေစာထီး" တပ္ဖြဲ႔တဖြဲ႔၏ ဗိုလ္ႀကီးျဖစ္သူ ဗိုလ္ေက်ာ္ဒင္ဆိုသူျဖစ္ေပသည္။
ဗုိလ္ေက်ာ္ဒင္သည္ အသက္ (၃ဝ) သာသာခန္႔ လူရြယ္တဦးျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ ယခုအခါ၌ လူ႔သက္တမ္း၏ ထက္ဝက္ခန္႔မွ်သာ လူလုပ္ရေသးေသာ ျပဴေစာထီးဗိုလ္ႀကီး ေက်ာ္ဒင္အား မေသမခ်င္း ႀကိဳးေပးသတ္ရန္အတြက္ နရသိမ္ေထာင္ပိုင္ ဝဏၰႀကီးႏွင့္တကြ ေသာ အက်ဥ္းေထာင္ အမႈထမ္းအရာထမ္းမ်ားသည္ နရသိမ္ေထာင္ႀကီးအတြင္း၌ ႀကိဳးစင္ကို ျပင္ဆင္လ်က္ ရွိၾကေလၿပီတကား။
(၂)
ရာဇဝတ္မႈခင္းႀကီးမ်ား ျဖစ္ၾကေသာ လူသတ္မႈ၊ ဓါးျပမႈ၊ ျပန္ေပးဆြဲမႈႏွင့္ မုဒိမ္းမႈေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာတို႔ကို က်ဴးလြန္လာခဲ့ေသာ ျပဴေစာထီး ဗိုလ္ႀကီးေက်ာ္ဒင္အား ျပင္သာၿမိဳ႔ စက္ရွင္တရား႐ံုးေတာ္မွ ဥာဏ္ပညာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ တရားမင္းက လည္ပင္း၌ ႀကိဳးကြင္းစြပ္၍ မေသမခ်င္း သတ္ျဖတ္ေစရန္ တရားစီရင္ခ်က္ခ် မွတ္လိုက္ေသာအခါ ျပင္သာတနယ္လံုး တၿမိဳ႔လံုးသာမက ျပင္သာတခ႐ိုင္လံုး၌ မည္သူတဦးတေယာက္မွ် ဝမ္းနည္းမိၾကသူ၊ က႐ုဏာသက္မိၾကသူဟူ၍ မရွိခဲ့ေပ။ ဗိုလ္ေက်ာ္ဒင္ ဗိုလ္လုပ္အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ ျပင္သာနယ္ တဝိုက္မွ အမ်ားျပည္သူတို႔က တရားမင္းကိုပင္ ေကာင္းခ်ီးၾသဘာ ေပးခဲ့ၾကသည္။ သာဓု အႏုေမာဒနာ ေခၚခဲ့ၾကသည္။ သို႔ရာတြင္ ေက်ာ္ဒင္အား ႀကိဳးေပးသတ္ျဖတ္ေတာ့မည္ဆိုသည့္ အတြက္ ျပင္သာတနယ္လံုး၌ ဝမ္းနည္းရသူ၊ မ်က္ရည္က်ရသူကား ၎အား ဝမ္းဗိုက္တြင္ ကိုးလလြယ္၍ ဆယ္လတြင္ သက္စြန္႔ဆံဖ်ား ေမြးထုတ္ခဲ့ရေသာ ၎၏ မုဆိုးမမိခင္ႀကီး ပင္ျဖစ္သည္။
အဘယ္မိခင္သည္ပင္မဆို၊ သားဆိုးသားမုိက္ကိုပို၍ ခ်စ္ၾက၊ သနားတတ္ ၾကသည္ မဟုတ္ေလာ။ တေလာကလံုးက စက္ဆုပ္မုန္းတီးေနေသာ လူတေယာက္ကိုလည္း မိခင္ လုပ္သူကေတာ့ ခ်စ္ေန၊ သနားေနမည္သာျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မိခင္၏ ေမတၱာေလာက္ ႀကီးမားေသာ ေမတၱာသည္ ဤေလာက၌ မရွိဟူ၍ ေရွးလူေဟာင္းႏွင့္ သုခမိန္ႀကီးမ်ားက ႏႈတ္ေခြၽ မိန္႔ႁမြက္ခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္တန္ရာသည္။
ေက်ာ္ဒင္သည္ ၎၏လက္ဝယ္၌ ရရွိထားခဲ့ေသာ အခြင့္အာဏာႏွင့္ လက္နက္ကို အလြဲသံုးစားျပဳကာ ျပင္သာနယ္၌ ရွင္ဘုရင္တပါးပမာ မင္းမူခဲ့သည္။ ျပည္သူလူထုအေပၚ၌ အမ်ဳိးမ်ဳိးအဖံုဖံု ၫွဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ခဲ့သည္။ သတ္ျဖတ္ခဲ့သည္။ လုယက္တိုက္ခိုက္ခဲ့သည္။ သူတပါး၏ သမီးပ်ဳိမ်ားကိုလည္းေကာင္း၊ လင္ရွိမယားမ်ားကိုပင္လွ်င္လည္းေကာင္း၊ အမ်ဳိးမ်ဳိး အဖံုဖံု ေစာ္ကားခဲ့သည္။
ဤကဲ့သို႔ ျပည္သူလူထုအေပၚ၌ အာဏာအားကိုး၊ လက္နက္အားကိုးႏွင့္ ႏိုင္ထက္စီးနင္း ႏွိပ္စက္ၫွဥ္းပန္းလာခဲ့သျဖင့္ ေက်ာ္ဒင္အား၊ ေယာက်္ား၊ မိန္းမ၊ ကေလး၊ လူႀကီးကအစ ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားက ပါမက်န္ ရႊြံရွာမုန္းတီး လ်က္ရွိခဲ့ၾကသည္။ လူတုိင္း၏ က်ိန္ဆဲျခင္းကို လည္းခံခဲ့ရသည္။ ျပည္သူလူထု၏ က်ိန္စာသင့္၍ ေက်ာ္ဒင္အား ျပင္သာပုလိပ္အဖြဲ႔ႏွင့္ စစ္တပ္မ်ားက ပူးေပါင္း ဖမ္းဆီးလိုက္ေသာအခါ "ေက်ာ္ဒင္ကို ဖမ္းမိလိုက္ၿပီတဲ့ေဟ့၊ ေခြးမသား ေသပါေစကြာ၊ ဒီလို အေကာင္တေကာင္ ျမန္ျမန္ေသသြားရင္ ျမန္ျမန္ေအးတာပဲ" ဟု ျပင္သာ နယ္သူနယ္သားမ်ားသည္ မိမိတို႔အခ်င္းခ်င္း သူတေပါက္ ငါတေပါက္ ဝမ္းသာအားရ ေျပာဆို ခဲ့ၾကသည္။
သူပုန္မ်ားကို အျပဳတ္တိုက္ ေခ်မႈန္းရန္အတြက္ ရမိရရာလူမ်ားကို လက္နက္ ေပးအပ္၍ ျပဴေစာထီးတပ္မ်ားကို ဒေရာေသာပါးဖြဲ႔စည္းခဲ့ေသာ ႏိုင္ငံေတာ္ အစုိးရမင္းမ်ားသည္လည္း၊ ၎တို႔ဖြဲ႔စည္းထားခဲ့ေသာ ျပဴေစာထီးတပ္ဖြဲ႔မွ ဗိုလ္လုပ္ေသာ ဗိုလ္ေက်ာ္ဒင္သည္ သူပုန္မ်ားကို အျပဳတ္မတိုက္ဘဲ၊ ျပည္သူလူထုကို စစ္ဆင္နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ အျပဳတ္တုိက္ၿပီးရင္း တုိက္ခိုက္ ေနသည္ကိုသာ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ေတြ႔ျမင္ၾကားသိ လာရေသာအခါ ၎တို႔၏ လူေပါင္း မွားလာ ေသာကိစၥကို တစထက္တစ ရိပ္မိသိရွိလာဟန္တူသည္။ ႏုိင္ငံေတာ္ အစုိးရမင္းမ်ားက လက္နက္ေပးအပ္၍ သူေကာင္းျပဳထားၾကသူမ်ားသည္ သူပုန္မ်ားကိုကား ဘာမွ်ထိထိ ေရာက္ေရာက္ ႏွိမ္နင္း တုိက္ခိုက္ျခင္း မျပဳဝံ့ဘဲ၊ အကာအကြယ္ကင္းမဲ့ေနေသာ ျပည္သူလူထု ကိုသာ အမ်ဳိးမ်ဳိး တုိက္ခိုက္ႏွိမ္နင္းရင္း အျမတ္ထုတ္ေနၾကေသာ အလုပ္ကို ဘာမွ်ထိထိ ေရာက္ေရာက္ အေရးမယူခဲ့ပါက ကာလရွည္လ်ားလာခဲ့ေသာ္ အႏွိပ္စက္ခံေနၾကရေသာ ျပည္သူလူထုသည္ ႏိုင္ငံေတာ္ အစုိးရမင္းမ်ားအား အထင္အျမင္လြဲမွားသည္ထက္ လြဲမွားကာ၊ အၾကည္ၫို ပ်က္သထက္ပ်က္ လာစရာရွိသည္။ ဤ ႏုိင္ငံေရးအကြက္ႏွင့္ ေခ်ာက္က်မည့္ အေရးကို လိမၼာပါးနပ္စြာ သိျမင္လာၾကေသာ အာဏာရ ႏိုင္ငံေရးသမား အခ်ဳိ႔က လက္ပိုက္၍ ၾကည့္မေနႏုိင္ၾကေတာ့သည့္ အဆံုး ျပင္သာနယ္ ျပဴေစာထီးဗိုလ္ႀကီးေက်ာ္ဒင္ကို စစ္တပ္ႏွင့္ ပုလိပ္အဖြဲ႔အား ပူးေပါင္းေစၿပီးလွ်င္ ဖမ္းဆီးခုိင္းလိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္။
ပုလိပ္ႏွင့္ စစ္တပ္ ႏွစ္ဖြဲ႔ေပါင္း၍ ဗိုလ္ေက်ာ္ဒင္အား လာေရာက္ဖမ္းဆီး ၾကေသာအခါ ေက်ာ္ဒင္သည္ ၎၏လက္နက္ႏွင့္ တပ္ဖြဲ႔အားကိုးျဖင့္ ခုခံရန္ စိတ္ကူးလိုက္ေသးသည္။ သို႔ရာတြင္ ၎အား ေကြၽးေမြးသုတ္သင္၍ ျပဴေစာထီး ဗိုလ္ႀကီးျဖစ္သည္အထိ ေမြးျမဴလာခဲ့ ေသာ အာဏာရ ႏိုင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္ႀကီးတဦးက ရဲရဲသာအဖမ္းခံလုိက္ပါ၊ မၾကာမီလြတ္ ေအာင္ ငါလုပ္ေပးပါ့မည္ဟု လက္သိပ္ထုိး၍ ကတိေပးသည့္ အတြက္ေၾကာင့္သာ ေက်ာ္ဒင္သည္ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း အဖမ္းခံလိုက္ျခင္းျဖစ္ေလသည္။ ၎၏ ႏုိင္ငံေရးအာစရိက လြတ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးလိမ့္မည္ဟူေသာ ယံုၾကည္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ျဖင့္ ၎အား စစ္တပ္ႏွင့္ ပုလိပ္အဖြဲ႔မ်ားဖမ္းဆီးၿပီးစက တက္မတတ္ ငိုယိုေနခဲ့ေသာ မိခင္လုပ္သူအား "ငိုမေနပါနဲ႔ အေမရယ္" ဟု ေပါ့ေပါ့တန္တန္ ဆိုထားခဲ့ျခင္းလည္း ျဖစ္ေပသည္။
သို႔ရာတြင္ ေက်ာ္ဒင္ေမွ်ာ္လင့္ထင္ထားသကဲ့သို႔ ၎၏အမႈသည္ လြယ္ကူေသးငယ္ ေသာ အမႈကား မဟုတ္ခဲ့ေပ။ ေက်ာ္ဒင္အား ႐ံုးတင္တရားစြဲဆိုေသာအခါ၊ လူသတ္မႈႏွစ္မႈ၊ ဓါးျပမႈသံုးမႈ၊ ျပန္ေပးမႈႏွစ္မႈႏွင့္ မုဒိမ္းမႈသံုးမႈအထိ ပါဝင္ခဲ့ေလသည္။ စုစုေပါင္း ဆယ္မႈမွ်ပင္ ျဖစ္သည္။ စင္စစ္ေက်ာ္ဒင္က်ဴးလြန္ခဲ့ေသာ ရာဇဝတ္မႈႀကီးမ်ားသည္ ထို႔ထက္ပင္ မ်ားျပားခဲ့ေပသည္။ သို႔ရာတြင္ ေဘးရန္ အမ်ဳိးမ်ဳိး စိုးရိမ္ေၾကာက္ရြံ႕၍ တရားလို လုပ္ဝံ့သူ မရွိေသာ အမႈက မရွိ၊ သက္ေသ လိုက္ဝံ့သူ မရွိေသာအမႈက မရွိျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္သာ ဤအမႈအခင္းႀကီး မ်ားေလာက္ကိုသာ တရားစြဲဆိုႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ေက်ာ္ဒင္အား ႐ံုးတင္တရားစြဲဆိုေသာအခါ၊ ၎၏ ႏိုင္ငံေရးအာစရိသည္ ေက်ာ္ဒင္၏ အမႈအတြက္ တတ္ႏုိင္သေလာက္ေတာ့ လိုက္ရွာသည္။ ထိုႏုိင္ငံေရးသမားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႔ ဌာနခ်ဳပ္ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ားဆီသို႔ပင္ လာေရာက္၍ ၎၏ လူအတြက္ စဥ္းစားျခင္းျပဳရန္ ေတာင္းပန္ျခင္းျပဳခဲ့ရွာသည္။ ေနာက္ တပတ္ေရြးေကာက္ပြဲ၌ ေက်ာ္ဒင္ကို အဓိက အားကိုး အားထား ျပဳရမည္ျဖစ္ေၾကာင္းျဖင့္လည္း အၫွာကိုကိုင္၍ ေျပာဆိုၾကည့္ေသးသည္။ သို႔ရာတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႔ရွိ ဌာနခ်ဳပ္ေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ားသည္ ၎တို႔အခ်င္းခ်င္းလည္း စိတ္ဝမ္းကြဲျပား ေနၾက၍ သူ႔ငါမယံု၊ ငါ့သူမယံု ျဖစ္ေနသည္ကတေၾကာင္းေၾကာင့္ ေက်ာ္ဒင္၏ကိစၥကို မကိုင္တြယ္ဝံ့ၾကေပ။ ၎တို႔အတြက္ စိတ္ခ်ေလာက္ေသာ မဲအေရအတြက္သာ ျပဳလုပ္ေပးႏုိင္မည္ဆိုခဲ့လွ်င္ ဘာပဲလုပ္ရလုပ္ရ ဝန္မေလးခဲ့ေသာ ႏုိင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္ႀကီး မ်ားသည္ ေရြးေကာက္ပြဲႏွင့္ ေတာ္ေတာ္ကေလး အလွမ္းေဝးေနေသးေသာေၾကာင့္ ေက်ာ္ဒင္၏ အမႈကို စိတ္ဝင္စားလွပံု မရေပ။ ဤအေၾကာင္းအခ်က္မ်ားအျပင္ ၎တို႔ အေၾကာက္ရြံ႔ ဆံုးေသာကိစၥမွာ ျပင္သာနယ္လူထုႀကီးပင္ျဖစ္သည္။ ျပင္သာနယ္လူထုႀကီးကို အမ်ဳိးမ်ဳိး ၫွဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ခဲ့ေသာ ေက်ာ္ဒင္ကဲ့သို႔ လူထုရန္သူတေယာက္ကို ၎တို႔က ခပ္ေျပာင္ေျပာင္ ဝင္ေရာက္ကာကြယ္ ေပးလိုက္လွ်င္ ၎တို႔အား ျပင္သာနယ္လူထုႀကီးက အဘယ္သို႔အထင္ရွိ မည္နည္း။ အဘယ္မွ်ေလာက္ပင္ မုိက္႐ူးရဲ ျဖစ္ေစကာမူ၊ ႏုိင္ငံေရးသမားမွန္သမွ်သည္ ျပည္သူလူထုကို တနည္းမဟုတ္လွ်င္ တနည္းနည္းျဖင့္ ေၾကာက္ရြံ႔႐ိုေသျခင္း ရွိၾကရသည္သာ ျဖစ္ေလသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ျပည္သူလူထုကို မေလးမခန္႔ ျပဳမူခဲ့ၾကေသာ ႏုိင္ငံ ေရးသမားမ်ားသည္ ႀကိဳးစင္မွတဆင့္ သခ်ႋဳင္းကုန္းသို႔ သြားၾကရေသာ ႏုိင္ငံေရးလမ္းစဥ္ကို ႏုိင္ငံေရးသမား မွန္သမွ် နားလည္ထားၾကေသာေၾကာင့္ ေပတည္း။
ရာဇဝတ္မႈခင္းႀကီး (၁ဝ) မႈအတြက္ ႀကိဳးႏွစ္ႀကိဳး၊ ေထာင္ဒဏ္ အႏွစ္ ေျခာက္ဆယ္ႏွင့္ ႀကိမ္ဒဏ္ အခ်က္ (၁၂ဝ) ကို ျပင္သာစက္ရွင္တရားသူႀကီး႐ံုးေတာ္မွ စီရင္ခ်မွတ္လိုက္ ေသာအခါ၊ ေက်ာ္ဒင္သည္ ေတာ္ေတာ္ကေလး အားငယ္သြားမိသည္။ မ်က္ႏွာလည္း ပ်က္သြားသည္။ သို႔ရာတြင္ ေဒသႏၱရ ေရြးေကာက္ပြဲကိစၥ၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ႏွင့္ လူမ်ဳိးစုလႊတ္ေတာ္ ေရြးေကာက္ပြဲမ်ားကိစၥတုန္းက ၎လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ေသာ ေဆာင္ရြက္ခ်က္မ်ားကို လည္းေကာင္း၊ ၎ရွာေဖြစုေဆာင္းေပးခဲ့ေသာ ပါတီရန္ပံုေငြ ကိစၥမ်ားကိုလည္းေကာင္း၊ ေထာက္ထားငဲ့ၫွာ၍ တနည္းမဟုတ္လွ်င္ တနည္းနည္းျဖင့္ ၎အား သက္သာခြင့္ေပးၾကလိမ့္မည္ဟု ေက်ာ္ဒင္သည္ ေမွ်ာ္လင့္အားခဲထားတုန္းကားျဖစ္ ေပသည္။
၎အား ႀကိဳးမိန္႔ခ်မွတ္လိုက္ၿပီးေနာက္၊ ေနာက္တေန႔ ႀကိဳးတိုက္အတြင္းသို႔ မ်က္ရည္စက္လက္ႏွင့္ လာေရာက္၍ ေထာင္ဝင္စာလာေတြ႔ရွာေသာ မိခင္လုပ္ သူကိုပင္ "စိုးရိမ္မေနစမ္းပါနဲ႔ အေမရယ္æ ေနာက္ဆံုး တေန႔က်ရင္ သူတို႔ က်ေနာ့္ကို လႊတ္ပစ္ၾကရမွာ ပါဗ်ာ" ဟု ခပ္ေအးေအး ခပ္ေပ့ါေပါ့ ေျပာဆိုလိုက္ေသးသည္။
သို႔ရာတြင္ တရားလႊတ္ေတာ္ႏွင့္ တရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္မ်ားက ၎၏အယူခံကို ပယ္ခ် လိုက္ၿပီးလွ်င္၊ ေအာက္႐ံုးအမိန္႔အတုိင္း အတည္ျပဳလုိက္ၾကေသာအခါ ျပဴေစာထီး ဗုိလ္ႀကီး သည္ အေတာ္ကေလး တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားသြားေလသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ တရား ဥပေဒအရ ၎၏အမႈသည္ လမ္းဆံုးေနၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္တည္း။ သို႔ရာတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးထံ၌ အသနားခံ ဝင္ႏုိင္ေသးေသာ အခြင့္အလမ္းတခုကား က်န္ရွိေန၍ ေတာ္ေသး သည္။
တရားလႊတ္ေတာ္မ်ားက ၎အယူခံကို ပယ္ခ်လုိက္ၿပီးေနာက္ တနဂၤေႏြ တပတ္ခန္႔ ၾကာေသာအခါ သားကိုေတြ႔ရန္မိခင္လုပ္သူသည္ ႀကိဳးတိုက္အတြင္း သို႔လာျပန္၏။ ဤ တေခါက္၌ ေက်ာ္ဒင္သည္ မိခင္လုပ္သူအား ေပါ့ေပါ့တန္တန္ မေျပာဝံ့၊ မေျပာရဲေတာ့ေပ။
"ငါ့သားအမႈက အခုပံုအတိုင္းဆုိရင္ ဘယ္လိုမ်ဳိးမ်ားလဲကြယ္" ဟု မိခင္လုပ္သူက တုန္တုန္ရီရီႏွင့္ ေမးျမန္းေသာအခါ "သမၼတႀကီးဆီကိုေတာ့ အသနားခံဝင္ႏုိင္ေသးတယ္ တဲ့အေမ" ဟုသာ ေက်ာ္ဒင္သည္ မတိုးမက်ယ္ ေျပာႏုိင္ရွာသည္။
၎မိခင္ ရြာသုိ႔ျပန္သြားၿပီးေနာက္ ေက်ာ္ဒင္သည္ ၎၏ ႏုိင္ငံေရးေခါင္း ေဆာင္မ်ားထံသို႔ ၎၏ အမႈကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ အသနားခံစာေရးသည္။ ၎၏ အမႈကိစၥမ်ား အတြက္ အျခားျပစ္မႈမ်ားမွ မလြတ္ႏုိင္သည့္တုိင္ေအာင္ ႀကိဳးဒဏ္မွလြတ္ေအာင္ တတ္ႏိုင္သမွ် ေဆာင္ရြက္ေပးၾကဖို႔ ဖြဲ႔ဖြဲ႔ႏြဲ႔ႏြဲ႔ ေရးသားေတာင္းပန္လိုက္သည္။ ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရအား လက္နက္ ကိုင္ဆြဲ၍ ေတာ္လွန္ပုန္ကန္ခဲ့ၾကသူမ်ားကိုပင္ "မေသေစရပါဘူး" ဟု အာမခံခဲ့လွ်င္၊ ႏုိင္ငံေတာ္ အစုိးရဘက္သားတဦးအား အနည္းဆံုးအေနႏွင့္ ႀကိဳးဒဏ္မွ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာ ခြင့္ျပဳအပ္ ျပဳထုိက္သည့္အေၾကာင္းကို ေက်ာ္ဒင္သည္ ႏုိင္ငံေတာ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးႏု၏ မိန္႔ခြန္းကိုပင္ တတ္သမွ်မွတ္သမွ် ကိုးကား၍ ေရးရွာသည္။ သို႔ရာတြင္ ေက်ာ္ဒင္ကို ၎တို႔၏ အက်ဳိးစီးပြား အတြက္ သံုး၍ေကာင္းစဥ္က ရက္ရက္စက္စက္ႏွင့္ မၫွာမတာ အသံုးျပဳခဲ့ၾကေသာ ႏုိင္ငံေရးသမားမ်ားသည္ ယခု အခါတြင္ ႀကိဳးတုိက္ထဲမွေန၍ အသနားခံလ်က္ရွိေသာ ၎တို႔၏ လက္ကိုင္တုတ္ေကာင္းျဖစ္ခဲ့ေသာ ေက်ာ္ဒင္၏ ေတာင္းပန္ခ်က္ကို လ်စ္လ်ဴ႐ႈၾကေလၿပီ။ ေက်ာ္ဒင္အတြက္ နာမည္ပ်က္ခံ၍ လည္းေကာင္း၊ အၿငိဳျငင္ခံ၍လည္းေကာင္း လိုက္လံေဆာင္ ရြက္ေနၾကမည့္အစား ေက်ာ္ဒင္ကဲ့သို႔ အလားတူ သတၱဝါတေကာင္ကို ရွာေဖြေမြးျမဴႏုိင္သည္ မဟုတ္ေလာ။
ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးထံသို႔ ေက်ာ္ဒင္သည္ ၎ဘာသာ ၎ပင္ အသနားခံရေတာ့ သည္။ ထုိအသနားခံေလွ်ာက္လႊာ၌ ၎သည္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရအတြက္ အဘယ္မွ် သက္စြန္႔ ႀကိဳးပမ္းေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ ဆိုေသာေနာက္ေၾကာင္း ရာဇဝင္မ်ားကို ဖြဲ႔ဖြဲ႔ႏြဲႏြဲ႔ေရးသား အစီရင္ခံ လုိက္သည္။ ထုိကဲ့သို႔ ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရဘက္မွ သက္စြန္႔ႀကိဳးပမ္းအမႈေတာ္ကို ထမ္းရြက္လာခဲ့ ေသာ ဘက္ေတာ္သားတဦးအား မွားမိယြင္းမိသည္မ်ားကုိ ခြင့္လြတ္၍ ႀကိဳးဒဏ္မွ ခ်မ္းသာခြင့္ ျပဳပါရန္အေၾကာင္းကို အသနားခံလုိက္သည္။
ႏိုင္ငံေရးေခါင္းဆာင္မ်ားႏွင့္ အစိုးရအဖြဲ႔ေခါင္းေဆာင္မ်ားက ၎အား စြန္႔ပယ္ထားၾက သည့္တုိင္ေအာင္ ႏုိင္ငံေတာ္ဖခင္ႀကီးသဖြယ္ျဖစ္ေသာ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးကမူကား ၎အား မည္သည့္နည္းႏွင့္မဆို လ်စ္လ်ဴ႐ႈ၍ ေက်ာခိုင္းေနလိမ့္မည္ မဟုတ္ဟု ေက်ာ္ဒင္က ေမွ်ာ္လင့္ယံုၾကည္လ်က္ရွိသည္။ သို႔ရာတြင္ ျပင္သာနယ္တဝုိက္၌ ၎သည္ အဘယ္မွ် ဆုိးသြမ္း ရက္စက္ခဲ့သည္ဆိုေသာ အခ်က္ကိုကား သနားဖြယ္ရာပင္၊ ေက်ာ္ဒင္တေယာက္ သည္ ေမ့ေလ်ာ့ေနဟန္ရွိသည္။ သူတပါး သမီးပ်ဳိမ်ားကို လည္းေကာင္း၊ ကာမပိုင္ လင္ရွိသားမယားကို လည္းေကာင္း၊ ၎ကိုယ္တုိင္ အဘယ္မွ် ေစာ္ကားဖ်က္ဆီးခဲ့သည္ ဆိုေသာ ျပစ္ခ်က္မ်ားကို ေမ့ေလ်ာ့ေနေစဦးေတာ့၊ သူပုန္မ်ားကို ထမင္းေကြၽးမိသည္ဆိုေသာ ေတာင္ေျခရြာတရြာမွ မိသားစုတစုကို ေမာင္းျပန္ေသနတ္ျဖင့္ ရက္ရက္စက္စက္ႀကီး ပစ္ခတ္ သတ္ျဖတ္လိုက္ေသာ ၎၏ျပစ္မႈႀကီးကိုကား ေက်ာ္ဒင္သည္ ေမ့ေလ်ာ့ဖို႔ မသင့္ေပ။ ေက်ာ္ဒင္သည္ သတ္ရဲေသာ္လည္း ေသရဲေသာ ေယာက်္ားတဦး တေယာက္ကား မဟုတ္ ရွာေပ။ အႏုိင္ရေသာကာလက လက္နက္အားကိုးျဖင့္ လူတဖက္သားကို ရက္ရက္စက္စက္ ျပဳလုပ္တတ္သူမ်ားသည္ ႐ႈံးနိမ့္၍ မိမိတို႔ခံေနရေသာ ကာလ၌ အလြန္တရာ သူရဲေဘာနည္း တတ္ၾကသည္သာ ျဖစ္ေလသည္။ ထိုလူစားမ်ားသည္ မိန္းမသားမ်ားထက္ပင္ အသည္းငယ္ ကာ ႐ိႈက္ႀကီးတငင္ ငိုယိုတတ္ၾကသည္။
ႀကီးမားမ်ားျပားလွေသာ ရာဇဝတ္မႈခင္းႀကီးမ်ားကို ရက္ရက္စက္စက္ က်ဴးလြန္လာခဲ့ ေသာ ျပဴေစာထီးဗိုလ္ေက်ာ္ဒင္၏ အသနားခံလႊာကို ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးကလည္း လက္ခံ စဥ္းစားျခင္းမျပဳရန္ မ်က္ႏွာလႊဲလုိက္ေသာအခါ၊ နရသိမ္ေထာင္ပိုင္ ဝဏၰႀကီးသည္ ႀကိဳးတုိက္ အတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္လာၿပီးလွ်င္ ထိုအမဂၤလာသတင္းကို ႀကိဳးတုိက္အတြင္း၌ ညစာထမင္း အငတ္ခံကာ ဥပုသ္ရက္ရွည္ေစာင့္ေနသည္ဆိုေသာ ျပဴေစာထီးဗိုလ္ႀကီးအား စိတ္လက္မခ်မ္း သာေသာ အမူအရာျဖင့္ ဝတၱရားအတိုင္း အေၾကာင္းၾကားေျပာဆိုေလသည္။ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးက ၎၏ အသနားခံလႊာကို ပယ္ခ်လုိက္သည္ဟု ၾကားလိုက္ရေသာ အခါ ဗိုလ္ႀကီးေက်ာ္ဒင္၏ လက္မွ စိပ္ပုတီးသည္ ႐ုတ္တရက္ လႊတ္က်သြားေလသည္။ ထိုသို႔ စိပ္ပုတီးလြတ္က်သြားခဲ့ေသာ အခ်ိန္မွစ၍ ေနာက္ထပ္ ဗုိလ္ေက်ာ္ဒင္သည္ စိပ္ပုတီးကို ျပန္မကိုင္ေတာ့ေပ။ သူသည္ ယခင္က ညစာကိုသာ အငတ္ခံေသာ္လည္း ယခုအခါ နံနက္စာကိုလည္း မစားေတာ့ေပ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ျပဴေစာထီးဗိုလ္ႀကီးသည္ မိမိေသရ မည့္ေန႔ရက္ႏွင့္ အခ်ိန္အပိုင္းအျခားကို သိရွိေနၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္တည္း။
ေသရမည့္အေရးကို ေမ့ေလ်ာ့ေနေသာ အခ်ိန္ကာလတေလွ်ာက္လံုး၌ လူသတၱဝါသည္ ေပ်ာ္ရႊင္လာႏုိင္ေသာ္လည္း၊ ေသရမည့္အေရးကို သတိရ စဥ္းစားမိေသာတခ်ိန္၌ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း သည္ ထိုသတၱဝါ၏ထံပါးမွ ထြက္ခြာသြားတတ္သည္ပင္ မဟုတ္ေလာ။ ဘာမွ် မသိေသာ ကာလ၌ လူတို႔သည္ ေပ်ာ္ေမြ႔ၾကသည္ဆိုေသာ အေနာက္တိုင္း စကားပံုတခုသည္ ဤအခ်က္ ကို သူ႔အေတြးအေခၚႏွင့္ သူ ရည္ၫႊန္းေဖာ္ျပလိုဟန္ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ သဘာဝသည္ ၎၏ လွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္အမ်ားအျပားကို လူသားတို႔အား တမ်ဳိးၿပီးတမ်ဳိး၊ တခုၿပီးတခု ဖြင့္လွစ္ျပသ လ်က္ရွိေသာ္လည္း အၾကင္လူသားတဦး မည္သည့္ေန႔ရက္ႏွင့္ ကာလအပိုင္းအျခားတြင္ ေသဆံုးရမည္ဆိုေသာ လွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္ကိုကား ယေန႔ထက္တိုင္ ထိန္ခ်န္ ထားၿမဲထားဟန္ တူသည္။ မိမိေသဆံုးရမည့္ေန႔ရက္ႏွင့္ နာရီကို တပ္အပ္ေသခ်ာ သိရွိထားၿပီးျဖစ္ေသာ အၾကင္သူတဦးတေယာက္သည္ အဘယ္သို႔ ေပ်ာ္ေမြ႔ခ်မ္းသာျခင္း ရွိႏုိင္ပါမည္နည္း။ သို႔ရာတြင္ ႀကိဳးသမားမ်ားကား မိမိတို႔ေသဆံုးရမည့္ ေန႔ရက္အပိုင္းအျခားကို တပ္အပ္ ေသခ်ာစြာ သိရွိထားၾကရသူမ်ားသာ ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔သိရွိထားျခင္းသည္ ၎တို႔အတြက္ အႀကီးဆံုးေသာ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္းပင္ျဖစ္ေလသည္။ ယခုအခါတြင္ ျပင္သာနယ္တဝိုက္၌ ဖိန္႔ဖိန္႔တုန္ေအာင္ ေက်ာ္ၾကားလာခဲ့ေသာ ျပဴေစာထီး ဗိုလ္ႀကီးေက်ာ္ဒင္သည္ ထိုဆင္းရဲဒုကၡကို နရသိမ္ေထာင္ႀကိဳးတုိက္အတြင္း၌ မအိပ္ႏုိင္ မစားႏုိင္ ခံစားေနရရွာေပသတည္း။
ဒုတိပိုင္းဆက္ဖတ္ပါရန္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment