Friday, November 21, 2008

ဂု႐ုသို႔အမွတ္တရ
ေရးသူ- ဗိုေစာ

ကြ်န္ေတာ္သူနဲ႔ စသိခဲ့တယ္၊
ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေဘးက အကာမဲ့အေဆာင္တခုမွာ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ တေတြစခန္းခ်ခဲ့ႀကတယ္၊
အေနအထိုင္ အစားအေသာက္က ဆင္းရဲ
တလတခါ ႀကက္႐ိုးဟင္းေလးမ်ား စားရရင္
နတ္ဘံုေရာက္သလား ေအာင့္ေမ့ရတယ္။


ဟိုတခိ်န္က
အသက္လည္းငယ္
စကားလည္းႂကြယ္
သုတမွာလည္း စုံတဲ့သူမို႔
သ့ူကုိ ဂုရ ုလုိ႔
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂုဏ္ျပဳေခၚခဲ့တယ္။

ကြ်န္ေတာ္ေနမေကာင္း ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္
ငွက္ဖ်ားက မညွာမတာ အတင္းတက္
သတိလစ္ေနတဲ့ အခိ်န္မွာ၊
ေဆးေက်ာင္းသားရဲေဘာ္ေတြနဲ႔အတူ
ဂုရု တေယာက္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ျပဳစုဂရုစိုက္ခဲ့တာ
ယေန႔တိုင္မေမ့နိုင္ပါ။

ဟိုအခိ်န္က ေတာထဲကသစ္ပင္ေအာက္မွာ
ကြ်န္ေတာ္တို႔တေတြ ဂစ္တာေလးတီးၿပီး
သီခ်င္းေလးေတြ ဟစ္ေႂကြးခဲ့တာလည္း
အမွတ္ရမိ ေသးတယ္ေပါ့။

ဂု႐ုရဲ႔
ၾကင္နာတဲ့နွလံုးသား၊
လြတ္လပ္ျခင္း နဲ႔ ေပ်ာ္႐ႊင္မႈကို ျမတ္နိုးတဲ့စိတ္ဓါတ္
အမိျမန္မာျပည္ကို
ေကာင္းစားေစလိုတဲ့ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္မ်ားနဲ႔
ေတာ္လွန္ေရးတေလွ်ာက္မွာ
လက္မေျမာက္ ဒူးမေထာက္ခဲ့တဲ့
ခြတ္ေဒါင္း ပီပီ အာဇာနည္သူရဲေကာင္းကို
ကြ်န္ေတာ္ ဒီေနရာကေန
ဂါရ၀နဲ႔ အေလးနီျပဳလိုက္ပါတယ္။


ဗိုေစာ


No comments: